+48 33 500 05 36 kontakt@filminteraktywny.pl

Dzisiejszy przykład zastosowania filmu interaktywnego jest nie lada gratką dla smakoszy kawy. Interaktywne szkolenie z procesu przygotowania kawy jest po pierwsze – sporą dawką wiedzy o popularnym włoskim napoju, po drugie – świetnym materiałem wizerunkowym marki Jacobs, która dba o swoich klientów i wreszcie po trzecie – doskonałym materiałem promocyjnym – bo przecież już wszyscy wiemy, że video wspiera sprzedaż. Zatem… wybierz swoją ulubioną kawę 🙂 

Materiał skonstruowany jest w jasny i przejrzysty sposób tak, by zachęcić potencjalnych klientów do skosztowania oferowanych kaw. Z filmu dowiadujemy się, jakie mamy rodzaje kaw. Jacek, główny bohater filmu, opowiada nam o zawartości każdego kubka. Poza kawą oferuje herbatę lub mleczną czekoladę. Wydawać by się mogło, że to spora ilość treści jak na kilkuminutowy film. Dzięki rozgałęzionej narracji staje się on bardzo przejrzysty i łatwy w odbiorze.

Pierwsze rozgałęzienie filmu pojawia się przy przy wyborze konkretniej kawy. Alternatywy pojawiają się w 4 rogach ekranu. Dość szybki czas oczekiwania na nasz wybór w przypadku jego braku automatycznie kieruje nas do losowo wybranego napoju.  Kolejnym ostatnim rozgałęzieniem filmu jest przekierowanie do jednej z 5 stron marki – opinii, przepisów, oferty i sklepu. To ciekawe połączenie materiałów video z linkami do stron i jest trafnym połączeniem, które od razu pozwala zrobić zakupy tym, których skusił dany materiał.

Cały film zrealizowany jest w jasnych, wiosennych barwach. Jacek w zabawny i nieco nonszalancki sposób pokazuje codzienny poranek każdego z nas – od dylematu wyboru kawy do dylematów związanych z garderobą. Jego serwowane między kawą żarty powodują, że materiał szkoleniowy staje się lekkim i przyjemnym filmem o naszej codzienności, który sprytnie przemyca treści sprzedażowe. Kawa może być doskonałym rozpoczęciem każdego dnia, a film interaktywny skutecznym rozwiązaniem dla Twojego biznesu.