+48 33 500 05 36 kontakt@filminteraktywny.pl

Zapewne wiesz już, jak wykorzystać film interaktywny w materiałach instruktażowych czy edukacyjnych. Staraliśmy się pokazać Ci kilka propozycji, gdzie szkolenie z sukcesem zostało urozmaicone materiałem interaktywnym.  Chcieliśmy Ci przez to zasugerować, że także Twoja marka może wykorzystać wideo w szkoleniu czy innych wydarzeniach, gdzie potrzebujesz przekazać sporo ważnej treści w atrakcyjny sposób. Zobacz krótkie podsumowanie rozdziału. 

Dla przypomnienia przeanalizujmy sobie jeszcze raz wszystkie z przedstawianych przykładów, byś jeszcze mógł(a) zobaczyć, że wideo przyda się i Tobie. Film interaktywny wprowadza dużo świeżości i innowacyjności w działania nauczycieli, szkoleniowców i wykładowców. Pozwala na zaktywizowanie wszystkich odbiorców, dzięki czemu przyswajanie wiedzy staje się o wiele łatwiejsze. Może mieć bardzo dobry wpływ na nauczanie dzieci, które podczas klasycznych lekcji bardzo szybko dekoncentrują się. Pokazanie im zasad pierwszej pomocy nie tylko nauczy ich jak skutecznie uratować życie, ale i tego, że nauka wcale nie musi kojarzyć się z nudnym czytaniem podręcznika.

Zastosowanie filmu interaktywnego skraca również czas przyswajania wiedzy, co mogliśmy zaobserwować przy wpisie poświęconyym projektowi, jak przygotować pyszną kawę. Z pewnością wybór takiej instrukcji obsługi urządzenia jest o wiele bardziej atrakcyjny i wymaga mniejszego wysiłku, niż mozolne parzenie kawy z papierową instrukcją w ręku.

Na koniec pobudzenie odpowiedzialności klientów popularnej firmy ubezpieczeniowej, czyli film edukujący w zakresie bezpieczeństwa na drodze. Połączenie edukacji z kampanią społeczną pobudzającą świadomość klientów to wizerunkowy strzał w dziesiątkę dla właścicieli marki ubezpieczeniowej.

Jesteś gotowy(a) spróbować swoich sił w teście podsumowującym? Już za tydzień pojawi się ankieta podsumowująca 6 rozdział w ramach Akademii Filmu Interaktywnego.